2011. január 21., péntek

Vizsgákhoz


Ahogy készülök a vizsgáimra, olvasom a Coué könyvet.
Pozitív megerősítésre van szükségem. Hát nem voltam rest, fogtam a diktafont (köszi Hugó) és választottam egy kedvenc mantrát és az ment  aháttérben. A szöveget magamnak írtam. Két hete mondjuk e mélkül is belehúztam abba a tételbe, amit szerettem volna kapni, de most kipróbálom ezt a módszert is. Akkor is bíztam, most is bízok. Most tanulás közben ezt hallgatom. Mármitn azt, amit én mondtam fel magamnak. El nem tudom mondani, mekkora jó érzés

Íme a szöveg:
Mindig, minden körülmények közt tökéletesen vizsgázom. Nyugodt vagyok, harmonikus és magabiztos. Első olvasatra megjegyzek mindent. Mindig, minden körülmények közt tökéletesen emlékszem arra, amit elolvastam. Gyorsan, könnyen és élvezettel tanulok. Emlékezetem tökéletesen működik. Minden vizsgán azt a tételt kapom vagy húzom, amit szeretnék. Vizsgáimon csak olyat kérdeznek tőlem, amit teljes mértékben tudok. Vizsgaeredményeim kiválóak. Mindig, minden körülmények közt tökéletesen vizsgázom.

Jó, mi? :D

1 megjegyzés: