2011. január 20., csütörtök

Olajrágás

Mit tehetünk teljes testi megtisztulásunkért? Mit tehetünk a nehézfémek, toxikus anygok, gyógyszermaradékok elen, amit midnen nap magunkhoz veszünk? Amint kikelünk az ágyból, még kómásan, csipás szemmel, fogmosás előtt (igen, igen, tuti fogmosás előtt kell csinálni) rágjunk olajat!!!! Hogy mi az olajrágás? Hát nem rágni kel, elárulom!


Szóval keljünk fel, irány a konyha és vegyünk a szánkba kb. 1 evőkanálnyi olajat. A legjobb eredményt akkor érjük el, ha legalább 15-20 percig forgatjuk szánkban, átpréseljük fogaink között, és szájüregünket alaposan átöblögetjük az általunk kiválasztott olajjal. Az első 5 percben kiválnak a nehézfémek, de a baktériumok és vírusok elpusztításához még legalább 10 percre van szüksége az olajnak. Miután letelt a 20 perc köpjük ki az olajat a szánkból!!! A szánkban megrágott olaj nagy koncentrációban tartalmaz káros anyagokat, tehát semmi esetre se nyeljük le vagy gargalizáljunk vele!!!
Akkor végezzük jól az olajrágást, ha a kezdetben sárga olaj tejfehér színűvé válik mire kiköpjük. Nem kell megijedni, az olaj az első percekben bekeményedik, majd amikor kezdenek kiválni nyálkahártyánkok Miután kiköptük az átforgatott olajat, azonnal és alaposan mossunk fogat, hogy ne maradjon a szánkban semmilyen olaj maradék.

Élettani hatásai
A nehézfémek, baktériumok és vírusok kiüzetnek a szervezetünkből, a fáradtság, levertség érzése elköltözik otthonunkból - újra tele leszünk energiával, nyugodtan tudunk majd aludni, általában véve nyugodtabbak leszünk, jobban viseljük a változást, hanulatunk felhőtlen lesz, elménk kitisztul, hajunk erős lesz, nem hullik majd, fogaink ismét egészségesek lesznek, megszűnik a fogkő és a fogszuvasodás, ígyünk felhagy a vérzéssel, bőrünk kitisztul és ragyogni fog!

Saját tapasztalat
Na, amikor én meghallottam először ezt a technikát, akkor készen voltam. El sem tudtam képzelni, hogy jól érezhetem magam 15-20 perc olajrágás közben, meg utána is. Na persze, segít ez mindenen, csak bírd ki. De ha már természetgyógyászatra adtam a fejem, akkor nem mehetek el egy egyszerű de nagyszerű, mégis fura technika mellet csak úgy. Hiszen nem ajánlhatok olyasmit, amit magam nem próbáltam, és nem bizonyította be hatásosságát nem kis elvárásaimnak...
Szóval nekiláttam, és hidegen préselt olajjal öblögettem. Az elején érdekes volt, és untam ezt a 15 perc "semmittevést". Aztán rájöttem, hogy reggelente úgyis meditálok, ez alatt is lehet ezzel foglalkozni. legalább van, ami leköti a testemet a lelkem-szellemem szárnyalása közben. Azt is kipróbáltam, hogy amíg zuhanyzok, hajatmosok, tisztálkodom, addig csinálom. Ez is bevált. lehet hasznosan tölteni 15 percet minden reggel. Arra is használtam már, hogy rendbetettem a gondolataimat, és ami haszontalannak bizonyult, vagy elvetettem, "beleengedtem" az olajba. Jó volt ez is.
A lényeg az, hogy ezt én csinálom magamért, az egészségemért, és nem kell hozzá eszméletlen mennyiségű pénz, vagy nem kell eljárni valahova, vagy nem kellenek hozzá különleges eszközök. Reggelente kicsattogok a konyhának nevezett kukszliba és számbaveszem az olajat. Ennyi :):) És ettől már tetszik is!!! A bőröm szebb, a fogaim nem érzékenyek, az ínyvérzésem egyre jobb, nincs fogkövem, a hajam és a körmeim nőnek mint a bolondgomba, aztán majd még jön a többi jó hatása is. Ártani nem lehet vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése