2011. január 15., szombat

Szappankák ajándékba

Ma megyünk - azaz már ott is vagyunk - egy össznépi találkozóra, ahova így karácsony után csak nem érkezhetek üres kézzel!!! Nem is szeretek úgy menni, hogy ne legyen ilyen sok időkihagyás után valami meglepim Nekik.
Szerencsére most még rá is foghatom az Angyalkákra! :)

Szóval, volt itthon egy csomó maradék szappanom, amit már régen össze akartam gyúrni, de aztán nem csináltam meg. Meg volt egy szuper szappanom barátosnémtől, amit még nem használtam el. Így arra jutottam a nagy esemény előtti napon - azaz tegnap -, hogy csinálok a kiscsapatnak miniszappankát.
Na, így a tanulás közben pihenőképpen bele is fogtam.
Van benne szappan, rózsavíz, kókuszolaj, körömvirág, narancs illóolaj.


Tettem bele még sok sok szeretetet meg törődést. 
Íme a folyamat:


Majd a végeredmény:


Remélem boldogok lesznek, és használni is fogják.
Pussz :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése