2011. január 27., csütörtök

Izzadásgátlás


Már évek óta kerestem valami olyan izzadásgátlót, ami tiszta, nincsen benne semmi káros anyag, mégis hatásos, de anyagilag is megéri - szóval lehet drága, de akkrko tartsn ki hónapokig! Hát egyre másra sültek fel a biotermékek, natúroboltok szuperkészítményei és a drága külföldi izzadásgátlók is. Ha nem használt, akkor jó illata volt, ha használt, akkor meg bűzlöttem...na ezt nem hagyhattam annyiban! Kerestem kerestem és találtam végre egy olyat, aminek nincs szaga, hosszú ideig kitart és hatásosnak bizonyult - nem kell minden nap használni, és még a pasimnak is bevált :)
Kerestem receptet, ami nem volt egyszerű mutatvány. Ma meg is főztem. lett belőle bőven. Remélem nektek si tetszeni fog. Hamarosan fent lesz a webshopomban!!!
Illatos bicajos tavaszra fel!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése