2011. március 30., szerda

Testünk jelzései


Figyeltek a testetekre? Figyeltek a jelzéseire?

Szerintem nagyon fontos, hoyg megfigyeljük, hogyan reagálunk az ingerekre, érzelmekre, táplálékokra. Mindenkinek kéne rá időt szánnaia, hogy megfigyelje teste reakcióit.
Lehet követni a legmodernebb táplálkozási hiedelmeket, vagy a családi szokásokat. Nem biztos, hogy nálunk is beválik.
Hogy miért? Mert mindannyian másképp reagálunk.
Akármiről is van szó.
A testünk már előre jelez. Érdemes időt szánni rá, hogy megfigyeljük és megértsük, mit kommunikál felénk.
Ahogy egyre inkáb odafigyeltem ezekre a jelekre, átrendeződtek körülöttem a dolgok. Átalakult a táplálkozásom, a bioritmusom, az érzékelésem és az érzelmi életem. Sokkal több türelem, megértés, felszabadultság, szeretet, azaz sokkal több jó-én van bennem.
Mindenkinek csak ajánlani tudom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése